Ingatlah kepada-Ku, aku pun akan ingat kepadamu

8:44:00 PM

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.




Salam to all readers~ =) play lagu ye.


***


Ajarkan aku sebenar-benar cinta....
Ajarkan aku bagaimana hidup bertuhan....
Ajarkan aku mengenal cinta yang setulus-tulus cinta...
Ajarkan aku tentang kitabullah...
Ajarkan aku mengenai ketenangan...
Ajarkan aku ya Allah....

(Instrumental)



 "Maka, ingatlah kepada-Ku, Aku pun akan ingat kepadamu..." (Al-Baqarah:152)

Ampunkan kami ya Allah...


p/s: Syukran Jazilan Kathiran for those who are keep visiting and supporting me. Really appreciate it. Semoga bermanfaat untuk anda semua. =)



15 patient (s) need treatment

  1. Assalamualaikum;

    Terima kasih atas peringatan ini dr :)

    ReplyDelete
  2. bleh tau tjuk lgu instrumental tuh x??

    ReplyDelete
  3. @Mohd Asyraf

    yang tu instrumental fullhouse err tapi tak tahu tajuk lah. -___-

    ReplyDelete
  4. Fara, apa tak kena denagn diri saya ni?

    ReplyDelete
  5. Salam...

    Terima kasih ke atas perkongsian yang saling ingat memperingati satu sama lain..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..

    kadang-kadang hidup ini terlalu melalaikan~sehingga lupa kepada pemilik sebenar kita. terima kasih kerana sering mengingatkan=) may Allah bless you,dear.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah sebb ms skang neh...tetap ada blog mcm awak neh..memberi seribu peringatan..

    ReplyDelete
  8. menarik entri ini... asif.... godek2 entri lama akak.. adik suka baca...

    ReplyDelete
  9. @sepahit gula

    insyaallah saling ingat mengingati =')

    ReplyDelete
  10. @mazmiesya (-_-)

    baca je ;) buat marathon tehee

    ReplyDelete
  11. syukran jazilan..
    artikal yg membri pringatan dan manfaat ;))

    ReplyDelete

Your comment?

Instagram

Followers