Followers

20110604

Ingatlah kepada-Ku, aku pun akan ingat kepadamu

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.




Salam to all readers~ =) play lagu ye.


***


Ajarkan aku sebenar-benar cinta....
Ajarkan aku bagaimana hidup bertuhan....
Ajarkan aku mengenal cinta yang setulus-tulus cinta...
Ajarkan aku tentang kitabullah...
Ajarkan aku mengenai ketenangan...
Ajarkan aku ya Allah....

(Instrumental)



 "Maka, ingatlah kepada-Ku, Aku pun akan ingat kepadamu..." (Al-Baqarah:152)

Ampunkan kami ya Allah...


p/s: Syukran Jazilan Kathiran for those who are keep visiting and supporting me. Really appreciate it. Semoga bermanfaat untuk anda semua. =)




Syukran Jazilan for reading

15 patient (s) need treatment:

syaza nazura. said... REPLY

Assalamualaikum;

Terima kasih atas peringatan ini dr :)

Mohd Asyraf said... REPLY

bleh tau tjuk lgu instrumental tuh x??

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@syaza nazura.

waalaikumsalam~

sama-sama =)

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@Mohd Asyraf

yang tu instrumental fullhouse err tapi tak tahu tajuk lah. -___-

.::syifa::. said... REPLY

Fara, apa tak kena denagn diri saya ni?

zairi faiezil said... REPLY

Salam...

Terima kasih ke atas perkongsian yang saling ingat memperingati satu sama lain..

Nur Syuhada said... REPLY

Assalamualaikum..

kadang-kadang hidup ini terlalu melalaikan~sehingga lupa kepada pemilik sebenar kita. terima kasih kerana sering mengingatkan=) may Allah bless you,dear.

sepahit gula said... REPLY

Alhamdulillah sebb ms skang neh...tetap ada blog mcm awak neh..memberi seribu peringatan..

mazmiesya (-_-) said... REPLY

menarik entri ini... asif.... godek2 entri lama akak.. adik suka baca...

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@.::syifa::.

tnya apda hati :)

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@Nur Syuhada

insyaallah syukran :)

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@sepahit gula

insyaallah saling ingat mengingati =')

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@mazmiesya (-_-)

baca je ;) buat marathon tehee

sepahit gula said... REPLY

syukran jazilan..
artikal yg membri pringatan dan manfaat ;))

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@sepahit gula

insyaAllah & syukran :)

 

Blog Template by Dr.Cinta - Header Image by Dr.Cinta