Motivasi petang: Turn a new leaf!

4:28:00 PM

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.



Salam to all readers~ =) Good evening semua.



Saya pernah teringat kakak naqibah saya (suatu masa dulu, lama dah ni) pernah cakap dekat saya dan sekumpulan usrah saya;




"Jika kita dulu masa dekat sekolah, kita adalah budak PALING TERjahat yang pernah orang kenal, tapi bila sampai satu masa, kita dah bertukar tempat belajar (macam masuk u ke kan), situasi dan suasana dah berbeza dan dikelilingi oleh orang yang baru kita kenal, jika ada kesempatan nak berubah untuk menjadi orang yang PALING baik, berubahlah. Grab the chance."


Sedikit update terpendek dan muhasabah dari saya untuk saya, terutamanya, dan anda semua. =) Selamat beramal. 



Err, apasal terupload ini gambar? grr

Having a crush is not a crime but please beware with syaiannirrajim's plan~



Cak, my classmates;muslimat~ =)


p/s: Thanx for Kak Wan Farehah for reminding me and always beside me. =)

16 patient (s) need treatment

  1. betul..perubahan yang orng xboleh terima itulah cabaran....:), yg penting niat di hati :)

    ReplyDelete
  2. yaa .betul .have a crush tak salah .:)

    ReplyDelete
  3. bila dapat peluang untuk berubah... kerana mungkin esok bukan hari kita lagi.. isk isk

    ReplyDelete
  4. lelaki baik untuk perempuan yg baik... :)

    ReplyDelete
  5. hm, bagus nie, wat muhasabah diri...

    ReplyDelete
  6. @mida midot


    eh message tu je ke dapat? keh3

    ReplyDelete
  7. @Wafi

    jgn tunggu mesti cari; skrg mungkin?

    ReplyDelete
  8. @Ayuni

    insyaallah, sama2 memikirkan bermuhasabah mmbersihkan hati~

    ReplyDelete
  9. post yang baik Dik. keep your spirit level high :)

    ReplyDelete
  10. brubhlah slgi ade pluang...hu2

    ReplyDelete
  11. -masa x pernah menunggu manusia untuk berubah,begitu juga maut, x pernah menunggu manusia untuk bertaubat...mmg,bkn senang nk berubah,skali terniat dhati nk hijrah,beribu godaan dtg menerjah...

    ReplyDelete
  12. @bidadariUhud

    nak buat jahat senang je, nak jadi baik mmg pyah :)

    ReplyDelete

Your comment?

Instagram

Followers