Followers

20110223

Motivasi petang: Turn a new leaf!

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.



Salam to all readers~ =) Good evening semua.



Saya pernah teringat kakak naqibah saya (suatu masa dulu, lama dah ni) pernah cakap dekat saya dan sekumpulan usrah saya;




"Jika kita dulu masa dekat sekolah, kita adalah budak PALING TERjahat yang pernah orang kenal, tapi bila sampai satu masa, kita dah bertukar tempat belajar (macam masuk u ke kan), situasi dan suasana dah berbeza dan dikelilingi oleh orang yang baru kita kenal, jika ada kesempatan nak berubah untuk menjadi orang yang PALING baik, berubahlah. Grab the chance."


Sedikit update terpendek dan muhasabah dari saya untuk saya, terutamanya, dan anda semua. =) Selamat beramal. 



Err, apasal terupload ini gambar? grr

Having a crush is not a crime but please beware with syaiannirrajim's plan~



Cak, my classmates;muslimat~ =)


p/s: Thanx for Kak Wan Farehah for reminding me and always beside me. =)

Syukran Jazilan for reading

16 patient (s) need treatment:

NOR AIDA said... REPLY

betul..perubahan yang orng xboleh terima itulah cabaran....:), yg penting niat di hati :)

mida midot said... REPLY

yaa .betul .have a crush tak salah .:)

Wafi said... REPLY

bila dapat peluang untuk berubah... kerana mungkin esok bukan hari kita lagi.. isk isk

♥..cik_mas..♥ said... REPLY

lelaki baik untuk perempuan yg baik... :)

Ayuni said... REPLY

hm, bagus nie, wat muhasabah diri...

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@NOR AIDA


inna a'malu binniat~

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@mida midot


eh message tu je ke dapat? keh3

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@Wafi

jgn tunggu mesti cari; skrg mungkin?

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@♥..cik_mas..♥

conclude dari gambar kah? hehe

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@Ayuni

insyaallah, sama2 memikirkan bermuhasabah mmbersihkan hati~

iqbalsyarie said... REPLY

post yang baik Dik. keep your spirit level high :)

Khazinatul Asrar said... REPLY

brubhlah slgi ade pluang...hu2

bidadariUhud said... REPLY

-masa x pernah menunggu manusia untuk berubah,begitu juga maut, x pernah menunggu manusia untuk bertaubat...mmg,bkn senang nk berubah,skali terniat dhati nk hijrah,beribu godaan dtg menerjah...

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@iqbalsyarie

insyaAllah ;)

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@Khazinatul Asrar

very true :)

~Dr.CiNta~ said... REPLY

@bidadariUhud

nak buat jahat senang je, nak jadi baik mmg pyah :)

 

Blog Template by Dr.Cinta - Header Image by Dr.Cinta